Τετάρτη, 5 Φεβρουαρίου 2014

ΠΥΡΟΣΦΡΑΓΙΔΑ

Γεια σε όλους,με αφορμή την αναζήτηση οικονομικής πυροσφραγιδας κατέληξα στην πατέντα του
συνάδελφου άγγελου που είδα στο  blog του athira-bees.δεν θα μπω σε λεπτομέρειες μπορείτε να της
δείτε στου άγγελου ειναι λεπτομερεστατες,απλά εγώ έκανα μια μετατροπή στο φλόγιστρο καθώς
δοκίμασα αυτό που έχει ο άγγελος δεν μου ζέσταινε ολα τα γράμματα(έχω περισσότερα απο του άγγελου) κ δεν συμφέρει(μιλάμε για πάνω απο 30 κασάκια)η μικρή μποτίλια που έχει το συγκεκριμένο φλόγιστρο,κατέληξα σε ενα μεγαλύτερο φλόγιστρο κ σε μια  μεγαλύτερη μποτίλια.






να πω οτι την κατασκευή την έκανα με τον φίλο "Νικολακη" ,τώρα το κόστος για ολα αυτά ειναι.
γράμματα(8)=10,40ε
σίδερα,ντιζες κλπ=5ε
φλόγιστρο=25ε
γέμισμα μποτίλια=20ε(αν δεν εχεις μποτίλια αλλα 20ε)
λάστιχο 4μ=10ε
αν βάλεις βαλβίδα ασφαλείας έχει απο 5ε μέχρι 40ε εγω εχω μια των 15ε.
συνολικό προσωπικό κόστος=70,40ε με αυτονομία 50+κασακια στην μποτίλια,πανο απο 600 επαφες.
ευχαριστώ τον αγγελο για την ιδέα,καλα μελια σε ολους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου